Zdrava pica

Objavljeno:
14/05/2015

Zdrava pica

 

“Ako jedeš zdravu picu možeš uloviti I pticu!”

 

Moš mislit!

Ali, ako se već ne možete odreći pizze I želite pojesti neku od koje vam neće biti zlo (a zlo vam je od crvenog sosa I sira), evo recepta:

 

Tijesto iz krušne peći, maslinovo ulje, friške – tanko sjeckane rajčice, malo na tanko (na krug) sjeckanih paprika, puno pancete, malo manje kulena, puno rikole koja se dodaje na kraju pečenja. I treba biti jako zapečena, ali ne izgorena! Na kraju opet dodati maslinovo ulje. Neka pliva po pici.

 

Dakle, po receptu koji sam smislila, kako kažu Hrvati “Ad hoc” , osoblje pizzerije DG u Zagrebu je imalo izvrsnu prvu izvedbu!
Jest da su nekoliko puta dolazili I ispitivali…ali uspjeli su. Iz prve!

Pizza je bila odlična. Pretpostavljam da, ako vam smeta gluten (a taj smeta svakom tko drži do sebe!), možete donijeti svoje bezglutensko brašno I Ce ca!

 

No, tijesto je tijesto. I ako ga jedete više od 2x/mjesečno, jako griješite.

Jer, to je kisela hrana koja baš I nije hranjiva.

Posebno ako vam je to glavna hrana, uobičajeni obroci.

 

Jao vama ako imate rižota, tjesteninu I sl. kao glavna jela.

Teorija apsurda se održava zahvaljujući genijalcima koji smisle recept: Njoki s 3 sira!

Apsurdno glupo I opasno za zdravlje.

 

Možete tako progutati zvakaču gumu, samo mislim da bi ona izazvala manju upalu.

Pa kad je nešto zalijepljeno za crijeva I blokira ulaz, kako se onda hranjive tvari mogu upijati I doći do stanica?

 

To koliko vremena posvećujete svojoj prehrani govori dovoljno o tome koliko sebe volite.

Mogla bih reći upravo da je proporcionalno.

Dakle, ne treba vam psiholog niti psihijatar da vam to kaže.

 

Kao što rekoh (a to znate ako čitate moje članke), uživanje je znak da smo još uvijek ljudi.

Ne kaže se za ništa “živim ko pas”. To najviše znači da jedeš ko pas. Tek toliko, da preživiš.

 

Za obroke se treba pripremati. Najprije vremenski (osigurati vrijeme svaki dan, barem 90 min), financijski (velik dio zarade treba trošiti na dobru hranu), socijalno (dobro birajte s kim jedete!).

 

Jer. Kakva ste vi osoba (po Mulier teoriji)?

 

1. Jel život prolazi pokraj vas?

2. Upijate samo dobro u životu, ono što je loše za vas, izbjegavate?

3. Sve dobro u životu prolazi pokraj vas, a sve loše se bas lijepi? (ili se vi lijepite?)

 

I što sad?

1. ako ste tip 1, Stalno propuštate prilike, sve dobro I loše prolazi pokraj vas, ništa ne vidite, kad sve prođe vi se budite. I naravno stalno ste u stresu jer vam je život močvara. Kako se ponašate u životu tako se ponaša I vaša probava, jer to je vaša osnovna energija.

Pa tako ljudi koji imaju kolitis (upala crijeva s proljevima) često opisuju svoj život: Kao da sve prolazi pokraj mene. I prolazi! A to se upravo događa I s njihovom probavom. Sve prolazi, ne stigne se ništa apsorbirati od hranjivih tvari. Ništa dobro ne ostaje. Ali ni ništa loše ne ostaje.

U njihovom životu dobri ljudi ne ostaju, hranjive tvari iz hrane se ne apsorbiraju…

Sve prolazi pokraj..

Žderete, a mršavi ste?
To su ljudi koji vole imati otvorene brojne mogućnosti. Stalno. Daje im osjaćaj slobode. Ima ta sloboda svoju cijenu.

 

2. Ako ste tip 2 – Upijate samo dobro u životu, ono što je loše za vas, izbjegavate. Rekla bih da ste pametni. Znate reći “ne” onome što nije dobro za vas. Znate reći “da” onome što je dobro za vas, dobre stvari primjećujete. Ne propuštate životne prilike. Znate iskoristiti prilike. Upijate (zaustavljate u svom životu) dobre ljude, dobre situacije, dobru hranu. Loše ljude, loše situacije, lošu hranu odbijate.

Rekla bih da ste veoma zdravi. Mentalno I fizički.

 

3. Ako ste tip 3 – Sve dobro u životu prolazi pokraj vas, a sve loše se bas lijepi? (ili se vi lijepite?)

To bi bio tipičan Hrvat/ica, model žrtve, osoba bez odgovornosti za svoj život, osoba kojoj su drugi krivi za neuspjehe. Osoba koja većinu vremena provodi s cigaretom u ustima, kukajući I ogovarajući druge. I čudi se životu. Često priča o politici.

To su izgubljeni slučajevi.

Njima može pomoći jedino Bog. Naravno, ako se odluče moliti Bogu.

 

Dakle, naučite se jesti dobro, da se tijelo navikne na dobru energiju.

 

A na vikendu Mediteranskog pomladjivanja, već sutra…toliko dobre hrane.

Kraljevski ručak, Večera za lagan san, Sirovi mediteranski ručak, Pametni sok, Večera za ljepotu.

 

Nema pice.

 

MEDITERANSKO POMLADJIVANJE sa dr Meri Bura

 

I nekidan me pita moj bivši: Pa tko ti piše naslove za članke? Legenda je!

A mislila sam da je on lucidan, inteligentan, zabavan. Valjda je nešto prešlo na mene dok smo ljubovali.

Jer, ja sam tip 2 (nisam uvijek, ali se jako trudim!)!

 

A vi svi loši, dvojka!

Meri Bura, dr.med.

Meri Bura, dr.med.

Meri Bura, doktorica medicine, osnivačica je holističkog centra Mulier i kreatorica Mulier metode. Cjelokupan rad dr. Bura usmjeren je na integraciju znanstvenih i holističkih metoda, od svakodnevne prakse do zdravstvene politike.

© Copyright Mulier 2017 Login
Close