Boli me vrat!

Objavljeno:
24/05/2014

Boli me vrat!

 

Problemi s vratom čekaju. Dok sve ostalo obavljate na vrijeme, napetost na vratu se nakuplja.
Ne reagirate dok se zaista potpuno ne ukočite.

A u medjuvremenu, zbog napetih mišića na vratnoj kralježnici:

  1. smanjuje se dotok krvi i kisika u mozak i zbog toga osjecate:

–          umor

–          psihičku nepetost

–          glavobolje , migrene

–          slabu koncentraciju

–          nesanicu

–          razdražljivost

–          anksioznost

–          umor u očima,

  1. a nakon dužeg vremena, napetost se prenosi na cijelu kralježnicu i manifestira se:

–          bolovima u srednjem dijelu kralježnice

–          bolovima u donjem dijelu kralježnice

–          otežanim disanjem

–          oslabljenom cirkulacijom u rukama

–          oslabljenom cirkulacijom u nogama

–          poremećenom probavom

 

KRONIČNA MIŠIĆNA NAPETOST

Posljedica je lošeg držanja i višesatnog sjedenja, bez puno kretanja. Visoka razina stresa i  frustracije može povećati mišićnu napetost, posebno u vratu, jer emocije se potiskuju stezanjem mišića.

BOLNE TOČKE

Mišićna bol u vratu maksimalno se fokusira u nekoliko točaka. To su područja trapeziodnog mišića (otprilike spoj vrata i ramena), područje iznad lopatice uz rame, te podrucje uz donji unutrašnji rub lopatice (ta bol moze izazivati vrlo neugodnu bol pri disanju). Iz ovih točaka bol se prenosi i osjeća na licu: na sljepočnicama i na spoju gornje i donje čeljusti (ukočenost vilice).

RJEŠENJA

Akupresura – stimulacija važnih točaka i meridijana. Na nekim mjestima se osjeća vrlo jaka bol, koja masažom nestaje, uz opći osjećaj lakoće i lagode. Točke se stimuliraju pritiskom palca.

Vježbe disanja – rade se vježbe za balansiranje lijeve i desne strane, zatim vježbe dubokog disanja.

EFT tehnika – tehnika emocionalnog opuštanja.

Masaža TM zgloba  – masaža lica i vilice.
Temporomandibularni zglob je spoj donje i gornje čeljusti. Kod stresa je često ukočen, posebno ujutro pri dizanju. Otvaranje, zatvaranje usta dobro je za razgibavanje ovog zgloba, kao i jača masaža s vrhovima prstiju.

Limfna drenaža vrata i cijelog tijela (različitim tehnikama)!
Limfna drenaža podrazumijeva otklanjanje masnoća i toksina iz cirkulacije. Ona se ne desava sama od sebe, potreban je pokret tijela, mišića. Možemo je potaknuti raznim metodama: masažom, vježbanjem, skakanjem, posebnim pokretima tijela.

Lagano trčanje (aerobni trening), uz vježbe istezanja sa dubokim udahom i izdahom (jogging yoga)
Trčanje vam je privlačno, ali vam se ne da? Onda je za vas, jogging yoga.
Minute trčanja (5-7min), vježbe za vrat, vježbe za noge, trčanje (3 min), vjezbe za cirkulaciju, vježbe za hormonski balans, trčanje (5min), limfna drenaža, trčanje (2min), vježbe disanja.
Najvažnije je uskladiti trenutak udaha, te trenutak izdaha i njegovo trajanje. To daje smisao i rezultat (vitalnost i snaga) ovim specifičnim vježbama za snagu tijela i opuštenost uma.

Balansiranje hormona i energije u tijelu (chackra healing) s vježbama iz yoge i borilačkih vještina
Svaki hormon ima svoju ulogu.
Balansiranjem rada organa, balansiraju se fizioloski procesi. Pa tako, nakon ovih vježbi:
– poboljšava se probava
– podiže se raspoloženje
Uz hormonski balans poboljšava se cirkulacija u cijelom tijelu.

 

SVE NA JEDNOM MJESTU!

KOMPLETAN TRETMAN ZA VRAT  (AKUPRESURA; MASAZA)
VJEŽBE DISANJA
EFT TEHNIKA
LIMFNA DRENAŽA
JOGGING YOGA
CHACKRA HEALING

čekaju Vas u Primoštenu od 26-29 lipnja 2014!

Detalji na  http://mulier.hr/usluge/tjedni-i-vikend-programi/
Informacije i rezervacije: 099 21 54 170 ili
mulier@mulier.hr

 

 

Primajte korisne savjete
Meri Bura, dr.med.

Meri Bura, dr.med.

Meri Bura, doktorica medicine, osnivačica je holističkog centra Mulier i kreatorica Mulier metode. Cjelokupan rad dr. Bura usmjeren je na integraciju znanstvenih i holističkih metoda, od svakodnevne prakse do zdravstvene politike.

© Copyright Mulier 2017 Login
Close